úvod / Časté dotazy

Časté dotazy

Mohli byste zveřejnit pravidla her? 

Posíláte zboží i na Slovensko?

Jak jsou chráněny mé osobní údaje?

Je možné získat vaše katalogy?

Mohu odstoupit od smlouvy?

Jak mohu uplatnit svou slevu?

Objednávku jsem odeslal/a, ale potvrzení na e-mail nedorazilo.

Jak mám postupovat při výměně nebo vrácení zboží?

Jak mám postupovat při reklamaci?

Ztratili jsme jeden dílek u puzzlí, mohli byste nám tento chybějící dílek poslat?

Jak správně lepit puzzle?

 


 

Mohli byste zveřejnit pravidla her? 

Pravidla hry můžete nalézt u popisu produktu. Jsou k dispozici ke stažení ve formátu pdf.

Návody her také můžete nalézt na horní liště našeho eshopu - odkaz s názvem návody her, kde pracujeme na souhrnném seznamu všech našich aktuálních i neaktuálních her, které jsou tu pro Vás k dispozici.

 

Posíláte zboží i na Slovensko?

Ano, zasíláme zboží i na Slovensko. Pro podrobnější info pište prosím na mail: fakturace@dinotoys.cz

Nákup do 52,00 EUR s DPH (včetně)

Dopravné = 5,90 EUR s DPH

Dobírka = 1,90 EUR s DPH

Nákup nad 52,00 EUR s DPH (včetně)

Dopravné a dobírka = 0,00 EUR

 

Jak jsou chráněny mé osobní údaje?

Tak, jak nám to ukládá zákon o ochraně osobních údajů. Údaje mohou být poskytnuty jen oprávněným osobám v souvislosti s realizací zakázky, a to jen v míře nezbytné. Údaje o zákaznících, kteří nedali souhlas s registrací, jsou automaticky mazány po skončení doby nutné pro reklamaci. Údaje klientů, kteří s registrací souhlasili, budou využívány pouze pro potřeby firmy Dino Toys, s. r. o. Souhlas s registrací a zasíláním informačních e-mailů navíc můžete kdykoli odvolat.

 

Je možné získat vaše katalogy?

Ano Naše katalogy můžete stáhnout přímo zde:

Dino katalog puzzle, hry, karty, kostky 2014

Dino katalog puzzle, hry, karty, kostky 2015

Dino katalog plyš, míče 2015

Dino katalog puzzle, hry, karty, kostky 2016

Dino katalog puzzle, hry, karty, kostky 2017

Dino katalog plyš, míče 2017

Mohu odstoupit od smlouvy?

Obchodní zákoník umožňuje od uzavřené kupní smlouvy odstoupit do 14 dnů bez udání důvodu.

 

Jak mohu uplatnit svou slevu?

Pokud jste od nás nebo od našeho smluvního partnera získal/a právo na slevu, ať už prostřednictvím voucheru, jako součást reklamace nebo při marketingové akci, bude vždy opatřena kódem. Ten je nutné zadat do příslušného políčka "použít poukázku" v košíku objednávky. Slevy se nevztahují na dopravné a balné a nelze je sčítat.

Pokud by vám nešel slevový kód uplatnit, zkontrolujte si jeho platnost a případně kontaktujte naši zákaznickou podporu.

Objednávku jsem odeslal, ale potvrzení na e-mail nedorazilo

Důvodů může být několik:

1. Může být zaplněna schránka a přijetí nových emailů není možné – zkuste odmazat staré emaily
2. V zadaném emailu mohl být překlep – potvrzení vám nedorazí, pro ověření nás můžete kontaktovat (email: zak.centrum@dinotoys.cz, nebo na tel.: +420 312 709 324)
3. Potvrzení objednávky bylo označeno poštovním klientem jako SPAM – zkuste se podívat do spamové složky
4. Objednávka nebyla řádně odeslána, pro jistotu nás můžete kontaktovat

 

Jak mám postupovat při výměně nebo vrácení zboží?

Jestliže Vám výrobek nevyhovuje - zašlete nám prosím nepoužívaný a nepoškozený výrobek zpět včetně obalu nejpozději do 14 dní od zakoupení. Oznamte tuto skutečnost společně s  číslem objednávky a datumem převzetí zboží na e-mailovou adresu dotazy.eshop@dinotoys.cz. K zásilce připojte kopii dokladu o koupi a stručný popis vašeho požadavku. Zboží Vám rádi vyměníme za jiné (účtovat budeme pouze poštovné + případný doplatek za dražší výrobek). Pokud požadujete vrácení peněz – připojte prosím také č. účtu, kam máme částku poukázat.

Zásilku i s doklady adresujte na:

Dino Toys s. r. o.

K Pískovně 108

29501 Mnichovo Hradiště - Veselá

Zboží neposílejte na dobírku, nemůže být u nás převzata.

Váš požadavek vyřídíme v nejbližším možném termínu.

Podrobné informace pro vrácení zboží naleznete v našich obchodních podmínkách.

 

Jak mám postupovat při reklamaci?

Pokud se na výrobku vyskytla vada, určitě se na nás můžete obrátit s reklamací. Kontaktujte nás prosím na tel: +420 312 709 324 nebo emailem na adresu staskova@dinotoys.cz a zašlete nám výrobek společně s dokladem (kopie nákupního dokladu) a kontaktními údaji na Vás spolu se stručným popisem vady.  Reklamaci se budeme snažit vyřídit v co nejkratší době.

Podrobné informace pro reklamace naleznete v reklamačním řádu.

Zásilku i s doklady adresujte na firmu: Dino Toys. s. r. o., K Pískovně 108, 295 01 Mnichovo Hradiště - Veselá

Ztratili jsme jeden dílek u puzzlí, mohli byste nám tento chybějící dílek poslat?

Chybějící jednotlivé dílky u puzzlí bohužel nedokážeme poslat. Každé puzzle je svým způsobem originál. Pro výrobu puzzlí využíváme několik různých raznic, které pravidelně otáčíme, takže je téměř nemožné dovyrobit chybějící dílek. 

Jak správně lepit puzzle?

Využijte speciální lepidlo na puzzle např. conserver od Dina. Většinou jedno balení lepidla vystačí na puzzle s 2000 dílky o velikosti 97 x 69 cm.
Když máte obrázek složený, umístěte ho na vhodnou podložku, která by měla zabránit pokapání lepidlem okolí obrázku.Před nanášením lepidla očistěte prach z obrázku. Nejvhodnější je použít důkladně vyždímanou švédskou utěrku. Houbičkou nanášejte přiměřené množství lepidla na vrchní lícní stranu puzzle (z té strany kde je obrázek). Rovnoměrným roztíráním lepidlo proniká mezi složené dílky puzzle, kde dochází ke spojení. Na povrchu lepidlo vytvoří matný, bezbarvý a antistatický povlak. Po zaschnutí lepidla, (zpravidla 1-2 hodiny) můžete obrázek přenést nebo zavěsit na stěnu.